26 augusti

2010-08-26 | 06:50:30
Godmorgon på er!
Hann inte blogga nånting igår kväll , och jag har faktiskt kommit på att jag nog måste ligga lite lågt med bloggandet ett tag nu...
Asså , kanske bara ett eller inget inlägg om dagen , för jag hinner inte mer... :/ , Det är ganska mycket nu med skola , fotboll , matcher , stallet m.m , så det blir inte så mycket tid över till datorn...
Men ska försöka skriva lite då och då i alla fall , men ni får räkna med att det kommer vara lite off ett tag...

Men aah , kan väl berätta lite om igår kväll då!
Träning som sagt , och det va väl kul. (y) , Men alla va typ as-flummiga , och allt blev bara så rörigt tyckte jag. :b , Så ja , det har väl funnits bättre träningar , om man säger så ! ^^'
Och idag kör vi match på serieledarna Eskilstuna United på bortaplan. Fett jobbigt , haha , vi kommer komma hem runt 10 nånting ikväll.. xd
Men det ska bli fett kul att spela , vi förlorade bara med 2-0 förra gången , och eftersom vi vann med 4-1 mot dom som låg tvåa i serien för nån helg sen , så kan vi ju ha en chans ! ;d
Men ja , kul ska det bli! :)

Måste ner och käka frukost nu , så vi ses väl!
HEJDÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback