Träningsläger i Björkvik ! , <3

2010-04-25 | 20:26:39
Har typ nyss kommit hem efter en super helg med bästaste laget ! :') , <3
Ska väl försöka berätta lite vad vi gjorde , om nån skulle va intresserad , haha ! x)

Började med att vi träffades på Backavallen , igår , :)
Där hade vi först lite teori och sånt , (y' , Sen tränade vi ett tag på konstgräs plan , :)
Fett kul , och det var ju hur varmt o skönt som helst ! :o , :D
Efter det , så satte vi oss o käkade , korvstroganoff med ris.
Sen va det dags för 5-kamp , och mitt lag , De 7 sparrisarna , ägde ju sönder ! 8'D
Haha , vi kom 3:a , ^^ Och De 6 musketörerna vann , haha , som pris fick dom ta tacos först på kvällen , + att dom va tvungna att göra ett uppträdande sen på kvällen ! x)

haha , bara för att jag diggar bilden på Maja & Nora ! xd , <3


Men aah , efter det , så bar det av till Björkvik ! :)
HAHA , jag , Fanny & Alice hade ju fett flum i bilen ! x'D <3
"Markoolia" , x)
Kunde inte börja träna direkt när vi kom fram , för det va match mellan typ Björkvik - IK Tun , :d
Så vi ställde oss på parkeringen o trixade lite o så , hehe , ;'d
Sen började vi träna , på en undarbart fina gräsplanen , hehe , *host* , xd
Helt jäkla sönder trampad , lerig , sunkig , o jag vet inte vad , haha ! x)
Men det va kul ändå , :d , Fast i och för sig kunde jag inte va mä så länge , fick så ont i min fot , så .. :|
Sen va det bara kasta sig in i duscharna , där 1 av kanske 7 duschar hade varmvatten , höhö .. xd
Sen fixade vi hur vi skulle sova o så , pumpa maddraser och sånt , :)
Sen moffade vi massor mä tacos ! 8) , <3

Belli , :d <3



Resten av kvällen spenderades av massor med dans o skoj !
Haha , tränarna hade en liten uppvisning för oss också ! x'D
Och jag och Belli är ju så grymma på att dansa , eller va säger du Belli ?! x'DD , <3
HAHAH , fett kul vi hade ! x)) , <3
Gick väl o la oss kanske 24:00 , somnade inte långt där efter , hehe , ;)

Och juste , Siri fyllde ju år också ! :) , Grattis till henne ! :d

Söndag sen då;
Vaknade av att Wilmah väckte mig.
Vi käkade frukost o så , och sen packade vi ihop våra saker.
Blev att byta om , för att sen åka ut till en plan lite längre bort. Kunde inte köra på den vi körde  på igår , den va för dålig.
Så ja , när vi kom dit , fanns det ju inga linjer eller nått , båsen av alldeles igentäckta av högt gräs , haha ! x)
Men allt går , bara man vill ! ;)
Så vi körde igång då , fett varmt idag också ju ! :o , <3

När vi tränat , åkte vi tillbaka till våran lilla stuga , haha , eller va man ska kalla det , ;'d , x)
Käkade köttfärssås o spagetti till lunch , o sen körde vi Maffian ! 8)



Sen bar det av tillbaka till planen igen , för att köra intern match. (vettifan hur det stavas , haha .. xd)
Men aah , vårat lag hette "Spargusarna" ;o , ;) <3
Fast det gick inte så bra , i alla fall inte för min del , -.-' , xd
Förlorade med 3-1 , men det va kul ändå , :d

Och jaa , det va det sista träningspasset för det här träningslägret...
Åkte tillbaka för att duscha och byta om , och sen va det bara att packa in oss i bilarna o köra hem ...

Men det har ju vart hur roligt som helst , fett kul vi har haft ! ;'d , <3
Älskar er tjejor , <3
maja ! :D

men fy vilken bild ! ;o

haha , hetaste rumpan , nerrå ! x'D

men det var iaf roooligt ! :DD <3

2010-04-26 @ 15:28:19
Sara :D<3

Det var så jäkla kuuul!!! <3333 Kommer aldrig glömma!!!!!! :DDDDDDDDD<3333



Kan du hjälpa mig att fixa min blogg? :DDD<3333

2010-04-26 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback