Torsdag ,

2010-04-29 | 16:17:47
Ni får ursäkta dom oerhört tråkiga rubrikerna , men min hjärna är som en urvriden tvättsvamp , haha ! x)
Men dagen har faktiskt vart ganska bra , för att va en torsdag ! (y'

Skolan började med musik , just det va ju inte så kul men ... Sen hade vi engelska. Fick prova på att göra nått test från 7:an , för att se hur högt ribban ligger där ! ;b , Det gick väl ganska bra , va vissa saker jag inte fatta bara , haha ! x)
Sen hade vi matte , och lunch. 8) Haha , och på rasten hade vi ju fett flum på bänkarna ! x'DD , <3
HAHAHAHA , typ as garv , eller vad ? x) , <3
Och på slöjden har jag typ börjat med kallbockning , eller va det nu heter .. xd , Ska göra nån slags ljus - sak.. 8)

När jag kom hem sen då , så satte jag mig farmför Ghost Wisperer ! :d , <3
Och jag känner faktiskt för att baka nått gott , hehe ! (a' , Får se om det blir av ! ;)

Fast innan det , ska jag försöka bli klar med bloggen , en gång för alla ! 8)
Haha !

Men ha det bra ! :)

osså åkte ju Barcelona ut ur Champions League igår ! :'| , fan asså , dom som skulle vinna alltihoppa ! <3 , men dom är bäst ändå , ;* <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback