Tisdag ,

2010-04-20 | 19:40:35
Ganska vanligt tisdag kan man väl säga...
Börjar med att man haltar i väg till skolan , med sin halva fot alldeles mosad från igår , hehe .. x)
Men när man tillslut kom fram , så började vi med matte , har jag för mig ? xd
Och så har vi väl inte gjort så mycket mer , typ engelska , fast vi hade svenska , höhö !
Tränade typ inför stora grammatik provet på måndag , ;s
Och jag o Tilda hade ju lite flum när vi satt o rita o lyssna på musik ! ;b , <3
Fredrik är våran bästa Ice Age kompis ! 8)
Haha !

Efter skolan , åkte jag till stallet , :)
Ovanligt av mig att åka dit på en tisdag , haha ! ;)
Men måste byta skötardag , från måndag till tisdag.
Vi ska nämnligen börja träna på måndagar och onsdagar v.18 , så aah .. :b
Kollade när Nattis & Freija red , :)
Och sen va jag mest med älsklingen , :') , <3

Max , <3


Är så glad , haha , för nu har han tappat nästan all sin vinterpäls ! (a' , <3

Och efter stallet , ja , då hamnade jag här ! 8)

Har bestämt mig för att göra en make over på bloggen ! :)
Om jag orkar , haha ! x'D
Men aah , kanske hinner sätta igång med den nya headern idag , men vi får väl se.. x)

Ha det bra !
freijaaaah ^^

Jag utmanar dig ! ;)

kolla min blogg! (A) <3

2010-04-20 @ 20:44:18
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
NATTIS

det kommer bli jätteroligt när du börjar på tisdagar! =D

btw, den blir säkert fin din header, <3!

2010-04-20 @ 21:25:23
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback