Thursday ,

2010-04-15 | 19:32:38
Dagen började tyvär med skola som vanlig , -.-'
Haha , nerrå , x)

Men aah , hade musik på morronen , va väl sådär kul som alltid.
Bara för att våran klasslåt ääääääger ! 8'D ,
*host!*
Haha !

Men aah , sen va det väl typ bara vanligt med engelska o matte , o sist slöjd.
Där fick vi se en av dom värsta synerna ever ! :'o
Haha ! x'DD

Men aah , efter skolan , va det träning , :'d
Fett varmt idag ju , skönt att inte behöva träna mä så mycke kläder ! ^^
Men aah , kunde inte va mä hela , fick ont i näsan o kände mig förkyld när jag sprang nycke o så , vill inte bli sjuk tills på söndag , ;'d
Så jag fick va bollkalle istället , :b

Men aah , nu har jag nyss ätit , och nu sitter jag här ! 8)
Trevligt va ? ^^

Haha , har märkt att jag skriver mycket ; "Men aah.."
HAHA ! x'D
Asså , låter nog jättetjatigt , men det bara blir så , x)
Ska försöka bättra mig , xd <3
haha .. x)
NATTIS

usch, håller med!

verkligen den värsta synen nånsin! :'o<3

2010-04-16 @ 17:17:02
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback