Shopping i Norrköping !

2010-04-12 | 20:02:29
Åkte med brorsan & mamma till Norrköping idag , för en liten shopping tur , haha ! ;)
Norrköping's borna har ju inte studiedag som vi , så det va nästan helt tomt i hela Ingelsta , :'d
sooooft !

Men aah , lite av det jag köpte va ju;
Röd Addidas jacka/tröja , eller va man ska kalla dt , x'd
2 "sjömans" tröjor , som jag kallar dom , hehe .. , en röd och en blå , :'d
Tights
Mascara
Gooooodiiiiis ! 8'DD
Och ja , lite annat skit .. ;)

Om ni ville veta , haha ! x'D

Efter Norrköping åkte jag till stallet , :')
Stog o ryktade älskade pollen i typ 70 år , haha ! :'d , <3
Dä va mys mys ju , (a' <3

Och ja , nu sitter jag här.. xd

Imorn börjar ju skolan igen .. -.-'
Vill inte , kan det inte va lov typ .... hela året ?! 8'D
Haha , big dream's ! ;'d

Men aah , ska väl sätta mig framför tv:n eller nått , ;b
Ha det gött ! <3
MisterMaja ;)

Eller hur!

Det skulle vara lov HELA året! ;D

2010-04-12 @ 20:40:12
URL: http://hammarbackmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback