Rykttävling ,

2010-04-05 | 19:45:59
Hejj alla ! :)
Rykttävling idag i Trolldal , med påsktema ! ;)
Jag och Felicia hade anmält oss på Max , men Felicia blev sjuk .. :|
Så jag fick va ensam på bäbisen , <3
Men ja, det gick väl bra ändå tycker jag ! :)

När jag hade ryktat klart o massa sånt , så gick vi in i foajen , o domarna skulle kolla in hästarna.
Då kommer Laia in och säger att Max har skakat sig !
Så typ alla påskfjädrar i manen hade lossnat , + att typ alla knoppar jag gjort också hade lossnat, -.-' , xD
Haha , men jag fick fixa i ordning det , :d

Och sen skulle dom utse vinnaren , och jag vann ! :DD , <3
Haha , det trodde jag aldrig ! x'd
Fick 28 poäng , ^^
Vann över Nattis & Alice på Lillen , med bara en poängs skillnad , så det va väldigt jämnt ! , :d

Vinnar hästen , <3;



Världens sämsta mobil bild , han va mycke sötare i verkligheten ! (aa' , <3
Och han va ju så duktig , :'d <3
Va ju lite rädd att han skulle få sådär panik igen , men han var hur lugnt som helst , :')
Haha , han tyckte fjädrarna va roliga , x) , :d <3
Men aah , super stolt över honom iaf ! :) , <3
Alice

grattis ^^

2010-04-05 @ 20:49:42
URL: http://aliceforss.blogg.se/
aliiicia

graaaaaaattiiiiiisss esse ! :DDDDD <3

2010-04-06 @ 09:32:07
Maja

Grattis! ;D<3

2010-04-06 @ 20:02:04
URL: http://hammarbackmaja.blogg.se/
Amanda

Grattis ! <3 Sööt han blev ;D

2010-04-18 @ 10:16:34
URL: http://pandizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback