Rookee noodles

2010-04-28 | 20:00:47
Har precis kommit hem från Duve. Va o kollade på brorsans föräldrar match , på innebandyn. Hehe , grabbarna vann med 4-2 ! ;)

Men aah , annars har dag  en varit rätt så lugn.. Skolan började med spanska på Tallås , :)
Sen matte ,! idrott = fotboll ! <3 , geografi och engelska.
Efter skolan så såg jag att mamma hade köpt Rookee åt mig , i massa olika smaker ! 8'D , <3 , Så jag satte igång med nudlarna , hälde på kyckling smaken , å käkade ! (a'

Rookee noodles in my heart ! , <3



Sen satte jag mig framför tv:n , o kollade på nått gammalt avsnitt av Ghost Wisperer. Drog ner till Backavallen för o kolla på träningen sen , :)
Kunde inte va mä , är lite rädd om foten , så aah .. :b , Och så har ju Ebba börjat i laget ! :D , Kul kul ! :)
Men det va fett kallt , haha ! x'D , Jag och Nisse fick springa runt som bollkallar , hehe .. xd

Och sen som sagt , åkte jag till Duve.
Och nu sitter jag här , :) , Tänkte fixa lite mer med make over'n , som går lite segt just nu , haha !
Men snart så , är den klar ! :]
Ha det bra !
PUD-RULE

PUD-RULE :)

2011-01-05 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback