Pinnridning i stallet , :)

2010-04-10 | 16:23:52
Hej alla , :)

Sitter här och är ensam hemma , om man inte räknar med hunden ! :'d , <3
Som sagt , så är mamma & pappa o kollar på brorsans innebandy cup , :)
Så ja , har typ inget o göra.. xd
Så jag satte mig med datan framför tv:n , o kollar på typ nån Handbolls semifinal för damer eller nått , ;d
Hejar på dom röda , dom va coolast ! 8)

Men aah , va ju i stallet förut idag , :)
Tog hand om Max , mockade massor och allt dä där , och sen red vi pinnridning , :d

Första red jag Dompa , :)
Det gick väl ganska bra , bara att han typ inte orkar så mycke , han blev ganska trött rätt snabbt.
Men han va duktig ändå , ;'d <3

Dompa , <3


Och på andra red jag Max , :') , <3
Provade o rida med hans bett-lösa träns , och det gick jättebra faktiskt , :)
Han går mycke bättre på dä , eftersom han har dragit ut en tand , så är han lite öm där bettet ligger i munnen.
Men idag va han som sagt jättefin ! :'d <3
Lite stel i nacken i höger varv bara , men annars va han bäst , som vanligt , :') , <3

Max , <3


Och ja , nu sitter jag här , x)
För alla er som vill veta , dom röda leder med 5-4 ! ^^

Och ikväll äre Barcelona - Real Madrid ! :'o , :D
Barca kommer äga sönder !! :'DD , <3
Zlatan är visserligen skadad , men vad gör det när Barca har Messi ? :'d , <3

Avspark; 22:00 , på TV4 Sport ,
:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback