Nutella , ! <3

2010-04-07 | 19:14:08
Sitter här och håller på att gröpa ur dom sista resterna av Nutella från min vackra Nutella-burk! , <3
Shit , vill inte att det ska va slut ! :(
Nutella är mitt allt ! (a'
Eller ja , nästan iaf ! ;'d , <3

Fick min älskade Nutella i julklapp , och idag , den 7 april 2010 , tog det slut på min Nutella. :'| , <3
rest in peace min älskade .. <3



Hade knappt smakat Nutella förän nån gång i oktober förra året , när vi va i Thailand , :d
Vi bodde 3 nätter på lyxhotell , och där fick man Nutella till frukost ! :'DD , <3
Och massor med god frukt , som b.la annanas , min favoritfrukt ! (a'
Så jag kom på värsta bästa idén ! :'o , :D
Att kleta på massor med Nutella annanasen ! :'DD , <3

OMG , ni måste smaka det asså , så jävla got ! :')) , (a' , <3
Så det åt jag till frukost varje morron ! :)

Och efter det gick jag runt o tjatade om Nutella & Annanas typ hela tiden , om hur gott det va o sånt ! (a'
Så i julklapp förra året , fick jag en burk med Nutella och en annanas ! :'DD
Bästa presenten ever ! (a'

Men aah , annanasen tog slut ganska snabbt , men jag kom på massa nya saker att äta Nutellan med ! (a'

Dels kunde man ju äta bara Nutella , eller ha det på macka .
Men jag hade det mellan två Brago tex ! :D
Fett gott , mahha ! :'))

Och Nutella på pannkakor , super duper gott ! :'dd

Men nu när den tagit slut vet jag inte vad jag ska ta mig till ! :'( , :'o
Kan inte leva utan min lilla älskade Nutella burk ! (a' , <3
Men jag ska köpa en ny hade jag tänk , haha ! ;))

Vila i frid , min älskade Nutella , <3

ni må tycka att jag är helt super knäpp , och ja , det är jag ! (a'
Alice

hahaha äre bara jag som brukar hade på mackorna? :o xd <3

2010-04-07 @ 19:56:06
URL: http://aliceforss.blogg.se/
Amanda Johansson ( Kumla )

haha alla går på stan och shoppar men du går och shoppar nutella :D xD

<33333333

2010-04-09 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback