hemma från Täby ,

2010-04-04 | 19:03:14
Hejsan alla glada ! :D
Har känt mig lite off , eftersom jag inte har vart inne så mycke på datan i helgen , så vet man ju inte vad som händer i våran lilla by håla ! ;'d

Har ju vart hos våra vänner i Täby , Stockholm , och firat påsk ! :)

Men ja , nu är jag back on the track ! 8'D

Påskhelgen har vart skoj ! :'d
Vi kids har mest nördat New Super Mario Bros ! 8')
Vi äger ut alla , totalt , på det , woho ! 8'DD , <3
Helt klart grymmast i världen ! (y'

Sen i lördags , va jag & Mattis nere vid stallet o fotade hästarna ! :'d
Kanske kommer nåra bilder från dä sen , om ni har riktigt tur ! ;)

Och så har vi två bakat världens godaste bullar , mahha ! ;))

Ni får en bild på våran underbart smaskiga bulldeg ! 8)



Haha , och så hade vi ju lite deg-krig också , HAHA ! x'D
Annars har vi inte gjort nått speciellt , fått påskägg o sånt , haha ! ;'d

Och så va vi inne till Sollentuna Centrum , köpte ett linne från Geena Tricot , och "Om jag kunde drömma"... , om nån ville veta , haha .. ^^'

Men ja , helgen har alltså vart gräääjt ! ;)
Och nu väntar jag på pizzan från Nobel , så det blir väl till o moffa framför tv:n sen då ! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback