Freeeedaaaag !

2010-04-16 | 19:57:16
Härligt med fredag ! :)
Och gissa om jag blev glad när all snö smälte , o solen titta fram på rasten ! (aa'
Är det dä här man kallar April väder ? xd

Men aah , denna fredag har varit ganska bra faktisk , :)
Förutom imorse med snön o allt...
Men annars så ! ;)

Skola som vanligt , alltid soft på fredagar !
Och sista lektionen kom det typ nån från Banverket o snacka med oss , om vad för olyckor som kan hända när man typ går över järnvägar o lekar bland spåren o sånt...
Och snacka om nåra som t.om dött...

Fett läskigt , fick se vääääry scääääry film ! :o , :'<
Om en tjej som dött av att blivit påkörd ett tåg , en kille som fick amputera båda benen , + en arm för att han fått så mycke el i sig .. :'|
Och massa annat.
Och fett läskiga musiken , kommer aldrig glömma den ! :'o

Tur att man hade Maja & Nattis att hålla i , hehe , ;'d <3

Men aah , sen efter skolan , bar det av till stallet , :]
Haha , jag , Moa , Ebba , Laia , Alicia & Amanda hade ju lite flum ute på gräsmattan , haha ! x'DD, <3
Jag och Moa är bäst på att brottas , så äre bara ! ^^ , xD <3

Men sen red jag Dompa , :'d
Hade bommar , gick väl ganska bra tycker jag nog ! ^^
Förutom att han är typ suuuuper stel i vänster varv , x)
Men det gick bra ändå , (y'

Dålig bild , men Dompa är söt ! :'d , <3


och så ringde tränar'n o sa att jag fick va mä o köra match med 95-96 imorn , :'d
Kul kul ! :)
Jag och Linnea ska va mä från vårat lag , kommer äga sönder ju ! 8') <3
Hehe , ^^ <3

Men nu ska jag sätta mig vid tv:n o kolla på Talang , tillsammans med mitt fredagsmys ! ;)
Och sen blir det ju såklart Moder Family ikväll också ! 8'D
Verkar ju fett roligt ! (y' , 8'D



GOOOODBAAAYS
på er ! :D
Freijaaaahh (Y)

Vem red dom andra då ?

som alicia , laia , ebba , amanda ? ^^ ♥

2010-04-16 @ 20:31:42
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Alice :D

Moder family är as bra !^^

2010-04-16 @ 21:50:04
URL: http://aliceforss.blogg.se/
alicia

deeet vaar riktigt kul på gräsmattan x'ddd , <3

2010-04-17 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback