Fanny , Belli & Maja !

2010-04-27 | 20:21:18
Skolan va rätt så kul idag faktiskt , i alla fall på rasterna !
HAHAHA , asså shiit va vi garvade ! x'D , <3 , "Mys i grushögen!" HAHAHA !

Men aah , fick reda på resultatet av grammatik provet , och fick alla rätt = MVG !
Haha , det trodde jag aldrig ! x)
Men sen hände inte så mycke mer ...

Efter skolan ringde Fanny , o fråga om jag ville komma över till henne. Så jag åkte ner till Backa. :)
Vi ringde Belli sen också , så då gick vi till henne.
Och shit , fy fan va kul vi hade ! x'DD , <3
"Ska vi ... schiitiiika i sommar?" , x'DD
"Heeey , heeeeey , HEJ!" , x'dd
"Idomin , " , xD
"Åh , det luktar bidé!" , x'DD , <3
HAHAHAHHAH , bara vi som fattar ! ;'d , xD <3
Och förutom att garva ihjäl oss , så hoppade vi massor med studsmatta! , Och sen ringde vi Maja , så hon kom också ! ;)
Då körde vi fotbolls - tennis ! (y' , Efter stund sen, gick jag och Fanny hem till henne för att äta. Sen kom Belli , Maja och Linnea , vi gick tillsammans till Duve , :)
Vi skulle nämnligen bada i badhuset med laget ! ;'d
Haha , det va ju också fett kul ! :D , x) <3 , Körde stafett o sånt , och brottning i lilla poolen , haha ! 8) ,
Det va roligt ! (y'

Så jaa , detta har väl varit en ganska lyckad dag ! :) , Skippar bild , har ingan från dagen , och hittar ingen passande , så aah .. ;)
PEACE på er ! 8'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback