dan före dan , före dopparedan ! :D , <3

2009-12-22 | 18:03:31

Ja , ni ser ju själva på rubriken , bara 2 dagar kvar till julafton ! :D , längtar faktisk lite , det är ju alltid mysigt med jul ! :d , <3
ska försöka blogg lite mer nu när jag frächat upp bloggen lite ! :) , men vi får ju se hur dt går mä dt , haha ! xd
ska försöka att blogga iaf nån gång om dan ! ;)

idag annars har jag ju vart mä alice & annelie ut till deras islänningar o ridit ! :D , <3
fett kul dt va , fick rida en svart en , som heter Neisti , :) , <3 fett sööt ! :* , <3
så vi red i den fina vinter skogen ! :d <3
fast jag typ förfrös tårna , nt skönt !! x'd

en bild från förra gången vi va o hälsa på hos islänningarna i sommras ! :d
finaste Hjalmur ! :) , <3




och imorn äre ute träning på backa , har längtat as mycke !!! :'DD , <3 , fick ju nt va mä o träna i går , va typ förkyld.. :| , men man får ta o proppa på sig mycke , mycke mä kläder , så man inte blir sjuk ! :) , för det är ju cup i Linköping den 29:e , och den får man ju nt missa !! :d , imorn ska tränarna utse dom som får följa mä o spela , får väl hoppas att man blir uttagen , haha ! ^^' , <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback